»Controller - nováček (42000 - 50000,- Kč)
Pro našeho významného klienta hledáme zkušeného juniorního finančního/výrobního controllera, který bude klíčovým členem finančního týmu a bude zodpovědný za řízení finančního plánování, analýzy a reportingu. Hledáme kandidáta s výbornými analytickými schopnostmi a aktivní znalostí anglického jazyka. Pokud jste to vy, zareagujte nám a nabídku:
CONTROLLER - NOVÁČEK (42-50.000 KČ)
Popis práce: * Sestavování finančních plánů, rozpočtů a forecastů
* Analýza finančních výkazů a výsledků
* Příprava pravidelných reportů pro vedení společnosti
* Monitoring a optimalizace nákladů a identifikace rizik
* Podpora při auditech a příprava podkladů pro auditorské týmy
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Zajištění souladu mezi finančními a obchodními cíli
* Vývoj a implementace nových procesů a postupů
Požadujeme: * VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
* Zkušenosti na pozici finančního controllera nebo podobné pozici - výhodou!
* Znalost účetních standardů a principů
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost práce s MS Excel, znalost ERP systémů (SAP, Oracle apod.)
* Výborné analytické schopnosti a smysl pro detail
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Pracovní vybavení
* Příspěvek na stravu, pojištění i sport
* Finanční podpora pro dojíždějící
* Přátelský kolektiv
* Firemní večírky
* a další...
* lokalitu: Brno...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controlling specialist (45000 - 55000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
CONTROLLING SPECIALIST (45-55.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Nové Město na Moravě...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controlling specialist (48000 - 60000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
CONTROLLING SPECIALIST (48-60.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Košíkov...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controling specialist (50000 - 65000,- Kč)
Pro našeho významného klienta hledáme finančního controllera, který bude klíčovým členem finančního týmu a bude zodpovědný za řízení finančního plánování, analýzy a reportingu. Hledáme kandidáta s výbornými analytickými schopnostmi a aktivní znalostí anglického jazyka. Pokud jste to vy, zareagujte nám a nabídku:
FINANCIAL CONTROLING SPECIALIST (50-65.000 KČ)
Popis práce: * Sestavování finančních plánů, rozpočtů a forecastů
* Analýza finančních výkazů a výsledků
* Příprava pravidelných reportů pro vedení společnosti
* Monitoring a optimalizace nákladů a identifikace rizik
* Podpora při auditech a příprava podkladů pro auditorské týmy
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Zajištění souladu mezi finančními a obchodními cíli
* Vývoj a implementace nových procesů a postupů
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
* Zkušenosti na pozici finančního controllera nebo podobné pozici - výhodou!
* Znalost účetních standardů a principů
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost práce s MS Excel, znalost ERP systémů (SAP, Oracle apod.)
* Výborné analytické schopnosti a smysl pro detail
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Pracovní vybavení
* Příspěvek na stravu, pojištění i sport
* Finanční podpora pro dojíždějící
* Přátelský kolektiv
* Firemní večírky
* a další...
* lokalitu: Volduchy...
Bc. Marie Pomykalová, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controller (40000 - 60000,- Kč)
Toužíte po práci, která vás nejen finančně naplní, ale také vás bude bavit? Hledáme kreativního a vášnivého jedince na pozici Financial Controller, který se bude starat o zdraví našeho podniku. Pokud máte smysl pro detail, schopnost hledat nové způsoby vylepšení procesů a zároveň ovládáte angličtinu, máme pro vás skvělou příležitost!
Zašlete své CV a pracujte jako:
FINANCIAL CONTROLLER (40-60.000 KČ)
Popis práce: * Zodpovídat za analýzu a monitorování finančních transakcí a výsledků s cílem identifikovat potenciální rizika a příležitosti
* Komunikace s mezinárodními partnery a prezentace finančních výsledků v anglickém jazyce
* Spolupráce s kolegy z finančního oddělení a dalších oblastí společnosti, abyste dosáhli společných cílů
* Implementace a zdokonalení finančních nástrojů a procesů v souladu s nejnovějšími standardy
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání ve finančním oboru
* Praxe ideálně 3-5 let v oblasti finanční kontroly
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Analytické dovednosti a detailní přístup
* Znalost práce na PC
Nabízíme: * Pružná pracovní doba
* Notebook a mobilní telefon
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na životní pojištění
* Příspěvek na dopravu
* Možnost homeoffice
* Závodní stravování
* Kariérní růst
* Skvělý tým lidí
* Moderní prostředí
* Lokalitu: Nové Město na Moravě...
Mgr. Andrea Čábelová, tel. 420775787241, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controller (55000 - 80000,- Kč)
Máte zkušenosti s controllingem, Excel je váš parťák a hravě se domluvíte anglickým jazykem? Chcete působit ve stabilní nadnárodní společnosti a mít rozmanitou práci? Tak mi zašlete CV a pojďme se spojit!
FINANCIAL CONTROLLER (55-80.000 KČ)
Popis práce: * Plánování, rozpočtování, forecasting
* Analýza nákladů, ziskovosti a efektivity výroby
* Reporting, sledování KPI a cash flow
* Kontrola rozpočtů, spolupráce s auditem
* Podpora managementu při strategickém rozhodování
* Práce s MS Excel, automatizace reportingu
Požadujeme: * VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
* Zkušenosti na pozici finančního controllera nebo podobné pozici
* Znalost účetních standardů a principů
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost práce s MS Excel, znalost ERP systémů (SAP, Oracle apod.)
* Výborné analytické schopnosti a smysl pro detail
Nabízíme: * Pružná pracovní doba
* Možnost homeoffice
* 25 dnů dovolené
* Závodní straovvání
* Bonusy a prémie
* Firemní notebook a mobilní telefon
* Příspěvek na životní/penzijní připojištění
* Přátelský kolektiv
* Moderní nadnárodní společnost
* Nástup možný IHNED
* Lokalitu: okolí Hodonína...
Bc. Marie Pomykalová, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial specialist - controlling (60000 - 75000,- Kč)
Pro našeho významného klienta hledáme zkušeného Seniorního Finančního Controllera, který bude klíčovým členem finančního týmu a bude zodpovědný za řízení finančního plánování, analýzy a reportingu. Hledáme kandidáta s výbornými analytickými schopnostmi a aktivní znalostí anglického jazyka. Pokud jste to vy, zareagujte nám a nabídku:
FINANCIAL SPECIALIST - CONTROLLING (60-75.000 KČ)
Popis práce: * Sestavování finančních plánů, rozpočtů a forecastů
* Analýza finančních výkazů a výsledků
* Příprava pravidelných reportů pro vedení společnosti
* Monitoring a optimalizace nákladů a identifikace rizik
* Podpora při auditech a příprava podkladů pro auditorské týmy
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Zajištění souladu mezi finančními a obchodními cíli
* Vývoj a implementace nových procesů a postupů
Požadujeme: * VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
* Zkušenosti na pozici finančního controllera nebo podobné pozici
* Znalost účetních standardů a principů
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost práce s MS Excel, znalost ERP systémů (SAP, Oracle apod.)
* Výborné analytické schopnosti a smysl pro detail
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Pracovní vybavení
* Příspěvek na stravu, pojištění i sport
* Finanční podpora pro dojíždějící
* Přátelský kolektiv
* Firemní večírky
* a další...
* lokalitu: region Mikulov...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční analytik s angličtinou (40000 - 55000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
FINANČNÍ ANALYTIK S ANGLIČTINOU (50-60.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Žďár nad Sázavou...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor
Máte zkušenosti v oblasti finančního controllingu, domluvíte se anglicky a chcete být součástí týmu v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti? Pokud máte analytické myšlení, cit pro čísla a chuť podílet se na strategickém řízení financí, pak hledáme právě Vás! Pošlete nám Váš životopis!
Úspěšná mezinárodní výrobní společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR
Popis práce: * zodpovědnost z a svěřenou oblast controllingu
* Příprava a analýza měsíčních a ročních reportů
* Tvorba rozpočtů a vyhodnocovat jejich plnění
* Provádění analýz odchylek a návrh nápravných opatření
* Spolupráce při zavádění reportingových a analytických nástrojů napříč firmou i s mezinárodními partnery (komunikace v angličtině)
* Optimalizace datových procesů, návrh na zlepšení
Požadujeme: * VŠ vzdělání (Ekonomie, Finance, Matematika)
* Výbornou znalost Excelu a schopnost práce s velkými daty
* Zkušenosti na obdobné pozici (v mezinárodní společnosti výhodou)
* Obecné povědomí o účetnictví dle českých standardů
* Aktivní znalost anglického jazyka (denní komunikace)
* Analytické myšlení, orientaci na výsledek a pečlivý přístup k práci
Nabízíme: * Stabilní zaměstnání v nadnárodní výrobní společnosti
* Motivační pracovní i finanční podmínky
* Možnost profesního i osobního růstu
* Flexibilní pracovní dobu a možnost občasného home office
* 5 týdnů dovolené
* Firemní notebook, mobilní telefon
* Příspěvek na životní/penzijní připojištění
* Závodní stravování
* Sleva na firemní výrobky/služby
* Místo výkonu práce: Hodonín...
Bc. Nikola Kolářová, tel. 420739290528, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor s a (40000 - 55000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR S AJ(40-55.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Přibyslav...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní (40000 - 48000,- Kč)
Hledáte změnu a máte praxi jako Účetní? Vyhovuje vám práce v POHODĚ a MS Excel je dobrý pomocník? Chcete komunikovat s klienty a mít na starosti více firem? Těšíme se na váš životopis na FINANČNÍ ÚČETNÍ (40-48.000 Kč)!!!
Popis práce: * Kompletní zpracování účetnictví pro více firem
* Kontrola dokladů
* Komunikace s klienty
* Účtování pohledávek a závazků
* Práce s bankou a pokladnou
* Komunikace s úřady
* Tvorba účetních závěrek
Požadujeme: * SŠ ekonomického směru
* Praxi v podvojném účetnictví ideálně pro více firem
* Zkušenosti se zpracováním mezd a daní a ročních závěrek v systému POHODA
* MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
* Zodpovědnost, pečlivost, komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme: * Stále se rozvíjející účetní společnost
* Stabilitu a příjemné pracovní prostředí
* Podporu a rozvoj při zaučení
* Bonusy, prémie, stravenky
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost práce z domova po zaučení až 2 dny
* Odborná školení
* Lokalitu Hradec Králové...
Kateřina Dytrtová, tel. 420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní s AJ (40000 - 50000,- Kč)
Máte zkušenosti ve finančním účetnictví a vzdělání ekonomického zaměření? Ovládáte angličtinu slovem i písmem a chcete pracovat na pozici, kde budete mít možnost Vaše jazykové znalosti pravidelně využívat ? Máte zkušenosti s účtováním závazků a pohledávek? Chcete pracovat v mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí a mít jistotu stabilního zázemí?
Pak mi pošlete životopis v angličtině a přidejte se do týmu na pozici:
FINANČNÍ ÚČETNÍ S AJ
Popis práce: * Účtování závazků a pohledávek
* Správa nástroje pro vyúčtování cestovních výdajů
* Zpracování měsíčních závěrek
* Zaúčtování a evidence přijatých plateb
* Zpracování a hlídání bankovních plateb
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření
* Velmi dobrou znalost anglického jazyka
* 2-3 roky zkušeností na obdobné pozici
* Znalost ERP systémů, Oracle velkou výhodou
* Pokročilou znalost MS Excel
Nabízíme: * 13.plat
* 25 dní dovolené
* Osobní ohodnocení ke mzdě
* Flexibilní pracovní dobu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Kafetérii
* Stravenkový paušál
* Příspěvek na dopravu
* Stabilní zázemí mezinárodní společnosti
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce - Praha 9...
Natália Vadíková, tel. 420775474381, Advantage Consulting s.r.o., Národní 135/14, 110 00, Praha IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Globální finanční specialista 50-75.000kč
Jste zdatní v oblasti finančních analýz a finančních toků obecně? Pak tato práce může to pravé ořechové pro Vás. Do našeho lokáních exportně finančního teamu hledáme kolegu se smyslem pro detail, znalostí exportních a finančních transakcí. Budete komunikovat s kolegy z globálního týmu, dohlížet na hladký průběh vývozu našich produktů, zpracovávat podklady pro export a klienty.
Zašlete nám Vaše CV pro více informací
Popis práce: * Podpora exportního oddělení - zpracování smluv, zalistování nových klientů ,aj.
* Kontrola hladkého průběhu plateb a stavu objednávek
* Finanční analýzy a podpora v alokace financí v rámci obchodu
* Práce v systému SAP, reporty a kontrola
Požadujeme: * Vzdělání středoškolské v oblasti ekonomie apod.
* Zkušenost z oblasti finančních operací, obchodních financí, účetnictví , exportu, apod.
* Znalost ohodnocení úvěrových smluv, ohodnocení rizik, smluv aj.
* Risk management
* Orientace ve vývozních clech a exportu
* Práce v SAP a MS Excel
* Komunikativní AJ
Nabízíme: * Možnost pravidelného HO
* Pružná pracovní doba
* PRáce na mezinároních projektech
* Profesní růst
* 25 dnů dovolené
* Penzijní připojištění
* Výhodné telefonní tarify
Místo práce: Pardubický kraj
...
Mgr. Veronika Malinská, tel. 420775787242, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní inžernýr/ka projektu (HIP)
Láká vás práce na unikátních stavebních projektech se zkušenými architekty?
<div class="div-pozice-informace"><div class="div-pozice-cms-polo-ka"><strong>Co budete mít na starosti</strong>?<br /><ul><li class="text-block-2">samostatné vedení týmu na projektech pozemních staveb,</li><li class="text-block-2">komunikaci s klienty,</li><li class="text-block-2">koordinaci specialistů,</li><li class="text-block-2">účast na autorském dozoru,</li><li class="text-block-2">odpovědnost za ekonomiku zakázky,</li><li class="text-block-2">řízení harmonogramu projektových prací.</li></ul></div></div>
Nabízíme:
K této pozici náleží:
- flexibilní pracovní doba,
- 7 týdnů volna,
- 3 sick days,
- homeoffice,
- odměna: 65-72 000 Kč + odměny z výsledků zakázek a hospodářských výsledků společnosti
- bohatý systém benefitů: příspěvek na stravování, na jazykové vzdělávání, životní a penzijní pojištění, teambuildingové akce, ...),
- firemní vozidlo.
Firma je 29 let na trhu a po celou dobu patří k nejúspěšnějším společnostem, které se zabývají projektovým řízením a projektováním staveb. Na kontu mají více než 1500 úspěšných projektů a více než 199 spokojených klientů.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Iveta Sigmundová, tel. 420603456779, e-mail: iveta.sigmundova@aprofes.czaprof
»Hlavní účetní (50000 - 58000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme hlavní účetní do našeho skvělého týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte a zašlete nám životopis.
Popis práce: * Vedení účetnictví
* Zpracování měsíční a roční účetní uzávěrky
* Zpracování hlavní knihy a účetních výkazů
* Zpracování DPH, souhrnné a kontrolní hlášení
* Kontrola dokumentů
* Příprava podkladů k auditu
Požadujeme: * SŠ/VŠ obor ekonomika
* Praxe na obdobné pozici min. 2 roky
* Praxe ze strojírenské firmy
* Orientace v účetních a daňových zákonech
* Znalost práce s MS Office (Excel)
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Prémie, bonusy
* Závodní stravování
* Příspěvek na dopravu, stravování, penzijko
* Místo výkonu práce: okres Nový Jičín...
Nikol Rosendorfová, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50000 - 70000,- Kč)
Máte zkušenosti s vedením kompletního účetnictví společnosti? Zajímá Vás pracovní příležitost ve stabilní a úspěšné společnosti? Pak hledáme právě Vás!
Vaším úkolem bude zajištění přesného a včasného zpracování účetních dat, příprava finančních výkazů a podpora finančního řízení společnosti.
Popis práce: * Zodpovědnost za vedení účetnictví - slovenské účetních standardy.
* Účtování a evidence majetku, kompletní vedení mzdového účetnictví.
* Příprava a zpracování účetní závěrky společnosti.
* Příprava finančních výkazů a reportů pro vedení společnosti.
* Zpracování souvisejících podkladů s vedením účetnictví.
* Vedení evidence účetních dokumentů.
* Komunikace s úřady.
Požadujeme: * Vzdělání ekonomického směru.
* Praktické zkušenosti na pozici účetní.
* Výborná znalost účetních a daňových předpisů, související legislativy.
* Znalost angličtiny na komunikativní úrovni.
* Samostatnost, zodpovědnost.
Nabízíme: * Atraktivní platové ohodnocení a bonusový systém.
* 25 dní dovolené + sick days.
* Částečnou možnost home office.
* Podporu při dalším vzdělávání a školení.
* Možnost profesního růstu a rozvoje.
* Msto výkonu práce: Banskobystrický kraj
...
Ing. Eva Blatná, tel. 420778434003, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 708/36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledá se hlavní účetní (50000 - 70000,- Kč)
Do firmy v okolí Děčína hledáme HLAVNÍ ÚČETNÍ! Jste již v této oblasti zkušený/á a jednoduše hledáte změnu? Čekáme na VÁS!
Popis práce: * Kompletní odpovědnost za vedení účetnictví v celé firmě
* Zaučování a kontrola nováčků
* Pravidelný finanční reporting vedení společnosti
* Zpracování ročních uzávěrek, daňových přiznání
* Zhotovení firemních předpisů a metodik
Požadujeme: * Min. SŠ v ekonomickém oboru
* Min. 4-5 let praxe na obdobné pozici
* Pokročilá znalost MS Excel
* Komplexní znalosti v oblasti účetnictví- spotřební daň, DPH, daň z příjmu..
Nabízíme: * Možnost ubytování v Děčíně!
* Možnost parkování v areálu firmy, dobrá dostupnost MHD
* Flexibilní pracovní doba
* Stravenky
* Občerstvení na pracovišti
* Místo výkonu práce: Děčín
...
Mgr. Aneta Jarošová, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledá se manažer controllingu a účetnictví (65000 - 75000,- Kč)
Máte rádi čísla a analýzy? Chcete mít pod kontrolou finance ve výrobním závodě? Pokud Vás baví controlling, účetnictví a mezinárodní spolupráce, tahle pozice je přímo pro Vás! Neváhejte a zašlete nám Váš životopis!
Popis práce: * Řídit controlling a účetnictví ve výrobním závodě
* Připravovat rozpočty, analýzy nákladů a KPI
* Kontrolovat účetní závěrky a finanční výkaznictví
* Spolupracovat s týmy v ČR i zahraničí
Požadujeme: * Vzdělání VŠ ekonomického směru
* Praxe v oblasti controlling, účetnictví/finance
* Znalost AJ na úrovni B2
* Znalost tvorby finančních analýz a reportingu
* Znalost programu SAP, MS Excel
Nabízíme: * Pružná pracovní doba
* Možnost HomeOfficu
* 5 týdnů dovolené
* Osobní ohodnocení, prémie, bonusy
* Dotovaná závodní jídelna
* Možnost vzdělávání a růstu
* Mezinárodní spolupráci
* Místo výkonu práce: Svitavy...
Nikol Rosendorfová, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledá se účetní (43000 - 50000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme novou účetní/hlavní účetní do našeho skvělého týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte se zasláním životopisu.
Popis práce: * Vystavování faktur
* Měsíční uzávěrka
* Zpracování DPH, mezd a přijatých faktur (více měnové faktury)
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomický obor
* Praxe na pozici účetní min. 3 roky
* Samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijko, životko
* Osobní ohodnocení
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu: Brno...
Nikol Rosendorfová, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme hlavní účetní (55000 - 75000,- Kč)
Hledáme Hlavní účetní! Máte zkušenost z výrobní firmy na obdobné pozici? Měsíční/roční uzávěrky, zpracování auditu Vám nedělá problém? Neváhejte a zašlete nám Váš životopis.
Popis práce: * Vedení účetního týmu
* Kompletní vedení účetnictví společnosti
* Správa majetkové evidence
* Zpracování DPH
* Příprava měsíčních a ročních účetních závěrek
* Zpracování podkladů pro daňová přiznání, DPH a auditorské kontroly
Požadujeme: * Praxe na pozici hlavní účetní z výrobní firmy
* Zkušenosti s DPH a DPPO
* Znalost zákonu o účetnictví a daňovém zákoně
* Výhodou: znalost programu Helios
* Týmový hráč
Nabízíme: * 5 týdnů dovolené
* Osobní ohodnocení
* Možnost HomeOfficu
* Roční bonusy
* Stravenkový paušál
...
Nikol Rosendorfová, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme účetní - mzda + fajn benefity!
Vyznáte se v číslech, pojem podvojné účetnictví znáte víc než dobře a hledáte novou výzvu? Umíte anglicky a jste analytik každým coulem? Pak hledáme právě Vás! Pošlete mi svůj životopis! My totiž
HLEDÁME ÚČETNÍ - MZDA + FAJN BENEFITY!
Popis práce: * Párování faktur s objednávkami
* Koordinace dokladů s dodavateli
* Zpracování platebních souborů
* Příprava podkladů pro audity
* Tvorba měsíčních závěrek a reportů
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomického směru
* Znalost účetnictví
* Odpovídající praxe
* Orientace na PC - hlavně excel, Oracle výhodou
* Komunikativní znalost AJ
* Analytické myšlení a pečlivost
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - PLZEŇ
Nabízíme: * Nástupní plat dle zkušeností - jistě se domluvíme
* Moderní, čisté prostředí s přátelským kolektivem
* Pololetní odměny
* Mimořádné prémie
* Dotovaná strava v místní kantýně/ stravenky
* Flexi Pass karta
* Vzdělávací kurzy a školení
* Dovolená 25 dní
* 3 sickday / rok
* Využití firemní rekreace pro celou rodinu
* Svozový autobus
* Místo výkonu: Plzeň...
Jana Srncová, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Podpora firemní účtárny - nástup ihned!
Máte ekonomické vzdělání a praxi na pozici účetní? Práce s čísly Vás baví a přejete si svoji praxi zúročit ve firmě, kde Vás nejen ohodnotí, ale budou motivovat se dále rozvíjet?
Pak mi zašlete svůj životopis a staňte se finanční účetní u nás.
Popis práce: * Práce primárně zaměřená na fakturace, účtování dokladů (JSD), zadávaní platebních příkazů
* Eviduje a účtuje pokladní doklady a náhrady cestovních výdajů
* Zpracovává měsíční a roční uzávěrky
* Odpovídá za správu a inventarizaci účtů
* Spolupracuje s odděleními napříč společností
Požadujeme: * SŠ/VOŠ - ekonomického směru
* Praxe na obdobné pozici z výrobní společnosti
* Osvojené podvojné účetnictví a přidružené účetní operace
* Práce v programu SAP - výhodou
* AJ - základy - ochota učit se a zdokonalovat
* Flexibilita, pečlivost a samostatnost
Nabízíme: * Nástupní plat dle zkušeností - jistě se domluvíme
* Moderní, čisté prostředí s přátelským kolektivem
* Pololetní odměny
* Mimořádné prémie
* Dotovaná strava v místní kantýně/ stravenky
* Flexi Pass karta
* Vzdělávací kurzy a školení
* Dovolená 25 dní
* 3 sickday / rok
* Využití firemní rekreace pro celou rodinu
* Svozový autobus
* Místo výkonu: Plzeň...
Jana Srncová, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Řízení a kontrola finančních toků (68000 - 73000,- Kč)
Hledáme zkušeného a analyticky orientovaného profesionála na pozici Řízení a kontroly finančních toků. V této roli budete odpovědní za finanční řízení společnosti, tvorbu rozpočtů, analýzu nákladů a zajištění přesnosti účetních záznamů. Budete klíčovým partnerem vedení firmy při strategickém rozhodování a optimalizaci finančních procesů.
Jste právě VY naším novým vedoucím?
Neváhejte se mi představit životopisem a přeberte kontrolu nad finančními otěžemi naší společnosti!
Popis práce: * Tvorba a správa rozpočtů, forecasting
* Kontrola nákladových středisek a analýza odchylek
* Spolupráce při přípravě měsíčních a ročních závěrek
* Spolupráce s auditory při tvorbě roční uzávěrky
* Optimalizace finančních procesů a reporting
* Poskytování odborného poradenství a metodické podpory vedení
Požadujeme: * VOŠ/VŠ ekonomického směru
* Praxe na obdobné pozici
* Znalost účetních standardů a finančního reportingu
* Pokročilá znalost MS Office, zejména Excelu
* Zkušenost s účetními a interními systémy
* Analytické myšlení, pečlivost a zodpovědnost
* Výborné komunikační a organizační dovednosti
* Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Nabízíme: * Nástupní plat od 68.000,- Kč
* Pracovní pozici s mezinárodním přesahem a možností kariérního růstu
* Možnost dalšího vzdělávání a jazykových kurzů
* Flexibilní pracovní dobu
* Příspěvek na stravování, penzijní spoření
* Dovolená navíc
* Roční odměny
* Moderní pracovní prostředí a přátelský tým
* Místo výkonu práce: okr. Svitavy...
Jana Srncová, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní (60000 - 70000,- Kč)
Skupina společností patřící českému vlastníkovi, sídlící na prestižní adrese v centru Prahy, hledá nového kolegu/kolegyni.
Máte zkušenosti s vedením účetnictví ve výrobní firmě, nejlépe pro skupinu firem? Nebo jste nejlépe certifikovaný účetní a chcete se posunout výše? Umíte řešit problémy a zvládnete nastavit nové procesy?
Popis práce: * vedení účetnictví dle českých účetních standardů (i nadace
* účtování a evidence majetku
* příprava a zpracování účetní závěrky přidělených společností
* zpracování souvisejících podkladů s vedením účetnictví
* vedení evidence účetních dokumentů přidělených společností (smlouvy, faktury, ...)
* příprava podkladů pro zaúčtování (výpočet úroků, kurzových rozdílů...)
* komunikace s úřady
Požadujeme: * SŠ nebo VŠ ekonomického směru
* znalost angličtiny B1 (výhoda)
* znalost daňové legislativy
* praxe v oboru. min. 5 let
* vysoký stupeň samostatnosti
* zodpovědnost
* komunikativnost
Nabízíme: * 2 platy navíc za řádné plnění úkolů
* stravenkový paušál
* 5 sick days
* 5 týdnů dovolené
* podpora dalšího vzdělávání
...
Mgr. Vladimíra Marková, tel. 420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní/controller (40000 - 55000,- Kč)
Jste systematicky pracující člověk se zálibou v přesně vykonané práci? Chcete zodpovědnou pozici v oblasti účetnictví? Pokud se poohlížíte po nové pracovní výzvě, je tato nabídka určená právě Vám!
Rozvíjející se společnost Vám nabízí zajímavou pracovní příležitost na pozici:
SENIOR ÚČETNÍ/CONTROLLER (40-55.000 Kč)
Popis práce: * Vedení podvojného účetnictví
* Spolupráce s externími auditory
* Účtování majetku
* Příprava analýz
* Vytváření finančních reportů
Požadujeme: * SŠ nebo VŠ ekonomického směru
* Analytické myšlení
* Praxi na obdobné pozici - min. 3 roky
* Pokročilá znalost práce s účetními a ERP systémy (např. SAP, Helios, Pohoda)
* Znalost českých účetních standardů
Nabízíme: * Přátelské prostředí
* HomeOffice
* Notebook a mobilní telefon
* Příspěvek na stravování
* Zajímavé finanční ohodnocení
* Místo výkonu práce: Luhačovice...
Barbora Holínková, tel. 420778705556, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (48000 - 50000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme novou účetní do našeho týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte se zasláním životopisu.
Popis práce: * Vystavování faktur
* Měsíční uzávěrka
* Zpracování DPH, mezd a přijatých faktur (více měnové faktury)
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomický obor
* Praxe na pozici účetní min. 3 roky
* Samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup
* Orientace v zákoně o účetnictví a daňovém zákoně
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijko, životko
* Osobní ohodnocení
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu: Brno...
Nikol Rosendorfová, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní - poloviční úvazek (180 - 180,- Kč)
Hledáte novou příležitost na zkrácený úvazek, kde zúročíte své znalosti v oblasti účetnictví?
Máte minimálně SŠ/VŠ obchodní akademii a preferujete práci na poloviční úvazek přímo v Brně? Pokud Vás láká příležitost pracovat v renomované účetní kanceláři s přátelskou atmosférou, jste tím pravým člověkem pro nás!
Pošlete nám Váš životopis k posouzení a staňte se součástí malé, ale dynamické české firmy!
ÚČETNÍ - POLOVIČNÍ ÚVAZEK (180 Kč/h)
Popis práce: * Účtování dokladů
* Zpracování DPH, KH, SH
* Vyhotovení DPPO, DPFO atd.
Požadujeme: * SŠ obchodní akademie + VŠ vzdělání ekonomické nebo student 1. ročníku VŠ i bakalářské podmínkou
* Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího podmínkou
* Bydliště v Brně a blízkém okolí podmínkou
* Zápal pro obor a zodpovědnost
Nabízíme: * Zázemí české společnosti s více než 20letou tradicí
* Možnost polovičního úvazku na HPP nebo DPP
* Po zapracování možnost přejít na plný úvazek
* Pracovní doba dle domluvy
* Odborné zaškolení
* Seriózní, a především vstřícná komunikace
* Nástup možný dle domluvy
* Pozice je vhodná i pro maminky po mateřské/rodičovské dovolené nebo absolventy VŠ
* Místo pracoviště: Brno - střed
...
Daniela Hůrková, DiS., tel. 420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní a controlling
Jste precizní, analyticky smýšlející a s vášní pro čísla? Hledáte stabilní zázemí a příležitost pro další profesní růst? Pak by tato pozice mohla být právě pro Vás!
<h3 data-pm-slice="1 3 ">Co bude Vaše hlavní náplň práce?</h3><ul data-spread="false"><li><p>Kompletní vedení účetnictví společnosti, včetně zpracování dokladů (příjmové a výdajové doklady, faktury, pokladní doklady).</p></li><li><p>Příprava měsíčních a ročních účetních uzávěrek.</p></li><li><p>Kontrola a tvorba finančních výkazů, včetně bilancí, pohledávek a závazků.</p></li><li><p>Správa majetku a evidence.</p></li><li><p>Příprava podkladů pro daňová přiznání (DPH, daň z příjmů).</p></li><li><p>Poskytování analytických podkladů pro management a controlling.</p></li><li><p>Spolupráce s auditory a daňovými poradci.</p></li><li><p>Monitoring cash flow a analýza nákladů, ziskovosti a výkonnosti společnosti.</p></li><li><p>Dodržování legislativy v oblasti účetnictví a daní.</p></li></ul><span style="text-decoration: underline;">
Místo výkonu práce:</span> Jihlava.
Nabízíme:
Co Vám nabízíme?
- Stabilní a perspektivní pracovní prostředí.
- Možnost odborného vzdělávání a profesního růstu.
- Flexibilní pracovní podmínky.
- A mnoho dalšího...
Pokud se v tomto popisu poznáváte a chcete být součástí dynamického týmu, zašlete nám svůj životopis. Těšíme se na spolupráci!
Vytváříme integrovaná automatizovaná řešení navržená tak, aby splňovala výzvy našich klientů a byla připravena na budoucí rozšiřování.
Region: Vysočina...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420774247445, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Účetní s AJ (55000 - 65000,- Kč)
Máte prokazatelné zkušenosti v účetnictví a k tomu máte dobrou znalost anglického jazyka? Hledáte práci kde budete mít příležitost vaše znalosti využít? Preferujete práci v menším kolektivu? Chcete pracovat pro zavedenou mezinárodní společnost, kde budete mít stabilní zázemí a možnost růst?
Pak mi zašlete životopis a přidejte se do týmu na pozici:
ÚČETNÍ S AJ (55.- 65.000 Kč)
Popis práce: * Kontrola hlavní knihy
* Spolupráce na závěrkové činnosti
* Příprava reportů a výstupů
* Vedení agendy majetku
* Příprava přiznání DPH, DzP
Požadujeme: * Prokazatelné zkušenosti v účetnictví
* Velmi dobrou znalost angličtiny
* Pokročilou znalost MS Excel
* Zkušenost se systémem SAP
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Sick days
* Roční bonus
* Vzdělávací kurzy
* Příspěvek na sport
* Telefon
* Příspěvek na volný čas
* Notebook
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Kafetérii
* Příspěvek na stravování
* Nástup možný IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce - Praha 5...
Natália Vadíková, tel. 420775474381, Advantage Consulting s.r.o., Národní 135/14, 110 00, Praha IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní s angličtinou (45000 - 55000,- Kč)
Máte zkušenost s účetnictvím, pracujete se systémem POHODA či SAP a k tomu máte angličtinu? Chcete se realizovat v mezinárodní firmě, kde je přijemná atmosféra? Pak je tato nabídka přesně pro Vás!
Mezinárodní výrobní společnost hledá pro svou českou pobočku posilu na finanční oddělení na pozici:
ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (50 - 55 000 Kč)
Popis práce: * přijaté a vydané faktury
* DPH
* cestovní náhrady
* práce v systému POHODA (i SAP a Excel)
* administrativa spojená s pozicí - tvorba statistik
Požadujeme: * SŠ nebo VŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
* zkušenosti z obdobné pozice (účetní v interní společnosti)
* znalost práce v systému Pohoda nebo SAP
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni (školení, meetingy)
* schopnost pracovat v Excelu (vzorce, tabulky)
* znalost českých účetních standardů
Nabízíme: * adekvátní mzdové ohodnocení
* 13 mzdu
* stravenky
* týden dovolené navíc
* flexibilní pracovní dobu (9-15 je jádro)
* po zaučení možnost 2x týdně využít home office
* místo výkonu práce: Brno Královo Pole...
Ing. Renáta Adámková, tel. 420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní specialista s AJ (55000 - 65000,- Kč)
Máte středoškolské nebo vyšší vzdělání ekonomického zaměření a ovládáte angličtinu na pokročilé úrovni? Máte již zkušenosti v účetnictví a reportingu a hledáte práci kde budete mít příležitost vaše znalosti využít? Preferujete práci v menším kolektivu? Chcete pracovat pro zavedenou mezinárodní společnost, kde budete mít stabilní zázemí a možnost růst?
Pak mi pošlete životopis a přidejte se do teamu na pozici:
ÚČETNÍ SPECIALISTA S AJ (55-65.000 Kč)
Popis práce: * Kontrola hlavní knihy
* Spolupráce na závěrkové činnosti
* Příprava reportů a výstupů
* Vedení agendy majetku
* Příprava přiznání DPH, DzP
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření
* Aktivní znalost anglického jazyka
* Orientaci v účetnictví a DPH
* Zkušenost s reportingem
* Pokročilou znalost MS Excel
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Sick days
* Roční bonus
* Vzdělávací kurzy
* Příspěvek na sport
* Telefon
* Příspěvek na volný čas
* Notebook
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Kafetérii
* Příspěvek na stravování
* Nástup možný IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce - Praha 5...
Natália Vadíková, tel. 420775474381, Advantage Consulting s.r.o., Národní 135/14, 110 00, Praha IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí podnikového účetnictví - od 54.000 Kč + benefity
Máte již za sebou praxi na pozici hlavní účetní výrobní firmy? Jste houževnatí, máte rádi systém a řád? Navíc Vám komunikace v anglickém jazyce nečiní sebemenší problém? Dokážete s přehledem nejenom vést, ale bravurně podpořit?
Právě hledáme kandidáta na vedoucí pozici v řízení mzdové sekce - možná jste to VY! Představte se mi v životopise a můžete začít!
Popis práce: * Primárně zaměřena na vedení účetní/mzdové agendy v souladu s legislativou
* Komunikace s org. státní správy
* Komunikace se zákazníky, externími dodavateli i odděleními napříč společností
* Zpracování statistik, aktualizací a podkladů pro audity
* Tvorba měsíčních a ročních závěrek a reportů
* Správa finančních kont
* Zodpovědnost za správnou kontrolu a následnou evidenci
* Klíčový prvek v podpoře zaměstnanců i zákazníků ohledně finanční oblasti
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomického směru nejlépe
* Prokazatelná praxe na vedoucí pozici odd. mezd a podnikového účetnictví ve výrobní firmě min. 3 roky
* Znalost podvojného, mzdového účetnictví a orientace v problematice daní
* Práce na PC - Balíček MS Office, kontingenční tabulky, interní systém
* AJ na komunikativní úrovni - slovem i písmem
* Pečlivost, samostatnost, efektivita, dynamický přístup
Nabízíme: * Odpovídající mzdové ohodnocení
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost částečného Homeoffice
* 25 dní dovolené
* 3 Sickdays
* Roční prémie
* Finanční podpora při relokaci
* Benefitní karta
* Příspěvek na dopravu až 4.200 Kč/ měsíc
* Dotovaná strava
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu: Brno venkov...
Jana Srncová, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí účetních operací - od 58.000 Kč + benefity
Máte již za sebou praxi na pozici hlavní účetní výrobní firmy nebo máte ambice povýšit? Jste houževnatí, máte rádi systém a řád? Navíc Vám komunikace v anglickém jazyce nečiní sebemenší problém? Dokážete s přehledem nejenom vést, ale bravurně podpořit?
Právě hledáme kandidáty na vedoucí pozici v řízení účetních operací - možná jste to VY! Představte se mi v životopise a můžete začít!
Popis práce: * Primárně zaměřena na vedení účetní/mzdové/daňové agendy v souladu s legislativou
* Komunikace s org. státní správy
* Zpracování statistik, aktualizací a podkladů pro audity
* Tvorba měsíčních a ročních závěrek a reportů
* Správa finančních kont
* Zodpovědnost za správnou kontrolu a následnou evidenci
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomického směru nejlépe
* Prokazatelná praxe na pozici v odd. podnikového účetnictví ve výrobní firmě
* Znalost podvojného, mzdového účetnictví a orientace v problematice daní
* Práce na PC - Balíček MS Office, kontingenční tabulky, interní systém
* AJ na komunikativní úrovni - slovem i písmem
* Pečlivost, samostatnost, efektivita, dynamický přístup
* Ochota práce v centru Prahy
Nabízíme: * Nástupní mzda odpovídající praxi
* Flexibilní pracovní doba/pevné jádro
* Možnost částečného Homeoffice
* 25 dní dovolené
* 5 Sickdays
* 13. a 14. plat
* Benefitní karta
* Příspěveky a příplatky
* Dotovaná strava
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu: Praha...
Jana Srncová, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Všeobecná účetní (35000 - 45000,- Kč)
Hledáte stabilní práci v účetnictví? Máte zkušenosti, nebo vás tento obor láká a chcete se v něm rozvíjet? Ať už jste ostřílený profesionál nebo teprve na začátku, u nás máte příležitost!
Nabízíme vám možnost pracovat v přátelském a podporujícím prostředí, kde oceníme vaši pečlivost a chuť učit se. Zkušeným účetním dáme prostor k samostatné práci, začátečníky rádi zaučíme a podpoříme v jejich profesním růstu.
Chcete se dozvědět víc? pošlete nám Váš životopis a reagujte tak na pozici:
VŠEOBECNÁ ÚČETNÍ (35 - 45.000 Kč)
Popis práce: * Fakturace - vystavování a kontrola faktur a příprava expedice
* Zpracování a následná kontrola účetních dokladů
* Zpracování mezd
* Výpomoc při sestavení účetní závěrky, spolupráce s externím auditorem a daňovým poradcem
* Pomoc s účetními operacemi (závěrky, daně)
* Ostatní úlohy spojené s účetnictvím a administrativou
Požadujeme: * SŠ vzdělání ekonomického oboru výhodou
* Znalost podvojného účetnictví.
* Praxe v účetnictví výhodou, ale není podmínkou, pokud je zájem o obor
* Znalost práce s PC (MS Office, účetní SW)
* Samostatnost, zodpovědnost
Nabízíme: * Mzdové ohodnocení odpovídající praxi
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost home officu (po 100% zapracování)
* 27 dnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na sportovní a kulturní vyžití
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Možnost dalšího vzdělávání - např. kurzy angličtiny přímo ve firmě
* Teambuildingy a víkendové firemní akce, wellness, aj.
* Možnost práce na plný nebo částečný úvazek
* Místo výkonu práce: Brno...
Daniela Hůrková, DiS., tel. 420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušená/ý finanční účetní (40000 - 50000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru? Máte praxi na pozici finanční účetní? Pošlete životopis! Čekáme na něj!
Popis práce: * Kompletní vedení a zpracování mzdové agendy zaměstnanců
* Přijem víceměnových faktur v dolarech a eurech, včetně CLO, DPH a dalších poplatků
* Tvorba účetní metodiky
* Roční vyúčtování daní a ELDP
* Komunikace s úřady, přihlášení zaměstnanců na sociální a zdravotní pojištění
* Reporting a práce s interním systémem
Požadujeme: * Min. SŠ ekonomického směru
* Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
* Praxe se mzdovým programem
* Aktivní znalost MS Office
Nabízíme: * Zajímavou a různorodou práci.
* Přátelské prostředí firmy, kde se všichni známe.
* 25 dnů dovolené
* Kancelář v Brně
* Možnost home office
* Flexibilní pracovní dobu
* Místo výkonu práce: Brno...
Mgr. Aneta Jarošová, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!